Wednesday, June 3, 2009

DeMaM...

Minggu lepas anak ibu Adilah a.k.a 'akak' dan Hakim demam...alhamdulillah sudah baik dan boleh menduduki peperiksaan seperti biasa.

Tetapi nampaknya Athirah a.k.a. 'angah' ... Amirah a.k.a 'along' demam dan hakim a.k.a. 'adik' pulak demam lagi....macam berjangkit pulak. Demamnya sekejap baik sekejap panas.... sudah dibawa ke klinik nampaknya suhu badannya tidak mahu turun ke normal semula....sekejap ok sekejap tidak. Sebagai ibu amatlah susah hati ni kerana kami sekeluarga akan memulakan perjalanan ke Kelantan pada 4hb, jun ni (esok) kerana ada majlis perkahwinan adik ipar ibu...sedangkan anak2 masih tidak sihat. Perjalanan yang agak jauh mungkin akan lebih memudaratkan...adush...camne ni????

Layan gambar anak2 demam jap....huhuhu

Kesiannya tengok muka dia....lambat tunggu giliran kena panggil.

Kesiannya Hakim...akak demam dia demam..along ngan angah demam pun dia demam..ishk3 anak ibu ni mudah sangat berjangkit demam orang....(T_T)Kesian tengok wajah2 anak2 yang demam ni...apa boleh buat mungkin sekarang ni musim demam...jadi anak2 ibu tidak terkecuali mendapat tempiasnya....Moga anak2 ibu cepat sembuh kalau tidak camne nak pergi ke majlis 'pak su' mereka di Kelantan.
Hahahahha....lepas ni glamourlah klinik ini...promote2...

Anak ibu, Hakim kalau sebut hospital mesti tak nak pergi tapi kalau sebut klinik tak apa... mungkin fobia kerana dia dijahit didahi waktu berumur 2 tahun kat hospital akibat jatuh dalam bilik air dan kepala dia terhantuk dimagkuk tandas duduk akibat baru lepas berkubang sabun mandi dan syampo dengan akaknya. 

10 comments:

SiS-lin said...

alhamdulilah semuanye sihat2...
mmg musim ni ibu..anak2 lin belom kena lg tu,kena berjaga2 je ni...

♫♫Remaja Komputer♫♫ said...

moge ank ibu cepat sembuh..
skang musim demam...

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam....
harap anak2 semua cepat sembuh... dan selamat dalam perjalanan

NORHAYATI BERAHIM said...

Salam ibujunes
Alahai kesiannya anak2 kalau demam
harap2 mereka semua sembuh.segera .dan dapat bercuti dengan gembiranya ke kelantan..

AKURO SAN said...

Salam ibu...
boleh demam serentak mcm tu yerk..huhu...
sekarang nih mmg musim demam pun...
harap anak-anak ibu cepat sembuh ya...

♡ Eibu June's ♡ said...

salam lin...:)
insyaAllah nanti kalau ada kelapangan dan waktu kita berchat di YM...^__^

salam remaja komputer...:)
time kaseh atas doa....dan jaga kesihatan juga buat remaja komputer...^__^

w/salam yah....:)
time kaseh atas doa.....^__^

w/salam yati....:)
itulah yati...bila anak2 sakit kita susah hatilah sgt...
kena jugak pergi sebab semuanya dah booking....
semoga segalanya ok...^__^

w/salam akuro san...:)
hehehe....macam kembar plak kan demam serentak...time kaseh atas doa ^__^

ibu aira said...

salam ibujunes.. semoga anak2 sihat and enjoy the trip ok...

zara said...

Assalamualaikum Eibujunes,

Kasihan budak-budak habis demam terutamanya si Hakim... semoga mereka dah sihat di musim cuti sekolah ni.

Selamat bercuti.

idasm said...

alahai.. kesiannya kat anak2 akak... semua demam serentak pulak yea..
ida doakan diorang cepat sembuh, agar perjalanan ke kelantan bisa diteruskan dgn gembiranya...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nuar pn baru pas dmm...musim btul...huhu