Monday, July 20, 2009

AWaRD...

Award dari Lizabujang
"Tepukan Amal Islam" <<<--suka tajuk ni...
1. copy and paste kat blog. Haa...ini dia :

2. Edarkan kepada 10 orang sahabat anda....
-ibu memang ramai rakan blogger ni...akan ku berikan pada rakan2 terpilih...
1) Adanzz <<-- kalau sudi amik tau (hahaha...ibu bagi ke kaum kerabat...)
2)Along Amirah <<-- amik2 jangan tak amik tau (hahaha..lagi teruk bagi kat anak sendiri...) Award pertama yang kamu dapat...tentunya dari ibu...huhuhu
3)Amien <<-- tak kira kena amik2 jugak (memang dasyatkan ibu ni..bagi kat anak2 dia sesaja...heheheh) Award pertama yang kamu dapat...tentunya dari ibu...huhuhu
4)Kakngah <<-- amik tau..(nanti ibu nak tgok mesti dah bertempel disitu...keh3.. seperti paksaan gitu...^_^) your first award..from ibuuu...
5)Hafiz <<-- amik tau jangan tidak2 sekurang2nya dapat menambahkan n3...keh3
First award lagi tuuu...
6)Kaklong <<-- amik jugak tau...for your first award from ibuuu...
7)Tyea <<-- seorang blogger yang ibu dah anggap cam anak gitu...sudi2kanlah...
8)AriefRachman <<-- seorang blogger yang memanggil ibu dengan panggilan "ummi"...juga sudah dianggap seperti anak2...yang masih remaja...
9)Remajakomputer <<-- seorang blogger yang masih anak2 remaja juga boleh dianggap seperti anak2 (mungkin hanya ibu kut...abaikan saja disitu..)
10)Akurosan <<-- seorang blogger yang mmg sudah banyak award dan ibu nak tambah lagi koleksi awardnya....
(*) Suka sangat dengan award kat atas ni...dan rasanya sesuai diberikan untuk anak2...


Award kat bawah ni...lizabujang bagi, sudah agak lama terperam baru nak tempel...ibu suka ngan award ni, nampak macam cantik gitu..eh..eh..apa pulak macam aja..memang cantik pun...heheheheh
Buat liza...time kasih daun keladi kalo ada bagi lagi...keh3..
Ibu amik award yang ini..tapi kalo ikutkan hati nak amik semua (hahah...tamak sungguhlah ibu disitu...abaikan saja..)


Award dari mummyseri
-->> kata2 dari mummyseri mengiringi award ini "terimalah awardku ini seadanya."Terima kasih sangat2 buat teman-teman blogger ibu...cayang cokmo2 buat semua...
muahhh...muahhh...muahhh.....

8 comments:

kak tyea said...

salam,ibu...tima kaceh banyak-banyak sebab sudi anggap saya macam anak ibu sendiri...saya sayang ibu...

♡ Eibu June's ♡ said...

w/salam tyea....
sama2 kaseh...(^_^)

AKURO SAN said...

salam.
lama juga eibu menyepi... tak sangka ingat lagi eibu kat saya.
saya doakan eibu bahagia dan sihat selalu ya...
terima kasih atas award yang diberi...

ZARA 札拉 said...

tahniah Ibu~

^_^

♫♫Remaja Komputer♫♫ said...

terima kasih ibu....!!
igt juga ibu kat sy...akan sy buat award untuk ibu...sudi terima award daripada lukisan tgn??heheh...sy anggap ibu mcm ibu sy..berkongsi mslh dlm blog mmg best!

♡ Eibu June's ♡ said...

w/salam akurosan...
Alhamdulillah...cuma agak sibuk skit...
ingat apa pulak tak ingatnya...hehe


salam zara...
time kaseh3...

salam remaja komputer...
time kaseh ...ibu suka aja kalo dpt award...hehehe

Arief Rachman Heriansyah said...

Udah Arief ambil tuh awardnya,syukron ya Ummi ^_^

Arief Rachman Heriansyah said...

Udah Arief ambil tuh awardnya,syukron ya Ummi ^_^