Sunday, March 1, 2009

1 MaC...

Tak ada apa yang nak dikatakan pada 1 mac ni...
cuma teringatkan kengkawan yang sambut birthday pada 29 februari...
so taun ni diaorg muda 1 tahun...hehehe (iye ke???...hahaha)
Masa ibu sekolah dulu ada sorang kawan tu nama dia Sulmi bin ??? dah x ingatlah...
pada ting. 4 kami sume dapat hadiah bila birthday (bagi kawan rapatlah...)
Tahun tu dia x dapat sambut birthday sbb februari 28 aje...
-dia dengan bangganya menyatakan umur dia muda setahun...banyaklah...kami sume pakat gelak kat 'dia'.
-Kita orang cakap muda apanya...kita orang ah yang untung sbb jimat x payah bagi hadiah tiap2 tahun...
p/s: Ada tak sesapa yang menyambut hari lahir 29 februari...
-Teringin sangat nak tau apa perasaan org yang mempunyai tarikh lahir 29 februari ni....
-Kalo ada sesapa blogger yang menyambut hari lahir pada 29 februari....
*Sila tinggal komen kat sini......

4 comments:

idalara said...

ye lah jarang jpe org yang lahir tarikh 29 feb ni kan ibu...
kita sambut tiap tahun dia sambut empat tahun sekali je kan..hehehe sian dia..tp usia dia tetap beranjak ke tua...

ChaiDaN said...

dlu time kt sek,sy sllu tls bezday sy 29 feb ( tuk decoration kls r)
sje je xnk org tau bezday sy..heheheehe..
dorg lak, xpasan pn...pdhal kami lahir th 87, mne de 29 feb kn??hahahaha

♡ Eibu June's ♡ said...

~idalara~
Semmgnya usia kita akan berganjak setiap tahun walaupun 29 februari x muncul pada tahun ini bg yg tarikh lahirnya 29 feb...kan ida (~_~)

~Chaidan~
Ngape plak camtu chaidan??? tapi tiap org ada alasannya tersendirikan..
chaidan ngape x bole pergi blog anda??..(T_T)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kita lahir bulan ogos tapi tetap nk tinggalkan komen kat sini...kikiki :p

untung haper yg lahir 29hb? lmbt tua dari segi angka...keke