Monday, March 16, 2009

KiSaH KeMBaR...

ASSALAMUALAIKUM WM.WB.

Kat sini ibu nak cerita lagi pasal kembar tu...
seperti biasalah
hari2 ibu akan bertandang ke rumah sepupu
(Rina
@ panggilan anak2 ibu mak ngah Rina).
Si kakak sihat walaupun ade sedikit jaundice (9 -mengikut ukuran doktor...)
tapi masih dalam kawalan dan si adik yang masih berada di hospital juga kena
jaundice.
Dan alha
mdulillah hari ini peratus nya dah turun tahap normal.
Sebenarnya nak cerita kat sini yang kembar tu telah diberi nama,
kakak Anees Zulaika dan adiknya Anees Insyirah...cantik tak namanya?..
Kat sini sempat gak ibu snap gamba kakak yang berada dirumah
dengan kamera ibu yang dah rosak tu, tapi agak blur skit..hehehe (halal jelah erk...)

Fizikal baby ni mmg kecil sangat .....
Kepalanya hanya sebesar genggaman tangan kita orang dewasa..
Telinga
dia hanya sebesar hujung jari kelingking kita...
kecik sangat
dan cam x sampai hati nak snap pic banyak2...
kesian kat baby Anees Zulaika.

Gambar ni utk tatapan kak ngah, kak ong, adanz dan sesiapa yang sudi nak melihatnya.
Nanti kalo adiknya dah pulang ke rumah ibu akan snap lagi pic lain...hehehe
Kita tunggu dia besar sedikit baru puas nak amik gambar....huhuhu
Menurut doktor kalau tidak ada apa2 masalah lagi kemungkinan lagi dua @ tiga hari lagi
baby Insyirah sudah boleh pulang ke rumah dan bersama2 ngan kakaknya...

Nanti kita sambung lagi cerita pasal kembar ini lagi ye...
tungguuuuuuuuuuu!!!


8 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

wah!!

chumelnya...

♡ Eibu June's ♡ said...

~zara~

kecil sangat zara...
tapi ibu dah mintak izin nak snap pic nih...hehehe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

baby kejap jer membesar tu...sebulan dua semangat lah badan tu :D

♡ Eibu June's ♡ said...

~nuar~

A`ah..betul tu nuar,
baby membesar semasa dia tidur...

adanzz hanzz said...

wow..macam muka saya laa huhu..dengki laa tu..hahahaha

♡ Eibu June's ♡ said...

~Adanz~

ade jugak kot...sbb dua pupu @ kupu2...ngee
tapi baby nih putih tau...hehehe

Asz said...

comelnyaaaaaaaaaaa~ saya sgt suke kanak2.. tenang jer hati tgk muke yg masih suci dari segala dosa.. =)

♡ Eibu June's ♡ said...

~Asz~

Iya asz...
baby ni umpama kain putih, kita ibubapa yang mencorakkannya...