Thursday, March 19, 2009

HaRi Ni BaLiK KaMPuNG...

Inilah rumah 'ibubapa' ibu....
Alhamdulillah hari ni dapat balik kampung...
Ibu ingat nak balik isnin lepas lagi sebab hubby ibu pun amik cuti seminggu..

tapi memandangkan anak2 ibu along dan angah tu ada tusyen
terpaksa ditunda hingga hari ini...
Amin sudah balik isnin lepas lagi dah tumpang teksi tok ngahnya.
Okeylah cite sampai sini aje sbb nak kemas2 nak balik nih..
hubby udah vat muka...heheheSentiasa tertutup pintu dan tingkapnya...
kalo anak2 cucu balik barulah terbuka semuanya...
p/s: Adanz..ibu nak balik kg ni jgn jeles..
nti d
ah balik bru kita chat kat ym
mesti kamu windu ibu nanti....hehehe

8 comments:

SiS-lin said...

Segarnye lihat rumah kg ibu tu,nyaman dn terasa mmg jiwa kekampungan di sana,mana x ye,klu lin ni nama je blk kg,tp kg kt KL,dh sampai sana mana ada kg,bandar jd nye..kan?

LiYAnA sYAmiMy ♥ said...

balik kampung.. best nyer

♫♫Remaja Komputer♫♫ said...

best nye duk kg..
tk penah merase duk kg..
kg sy cam bandar..huhuhuh..

AKURO SAN said...

saya org kampung... saya suka tinggal di kampung hehe...
Semoga ibu selamat dlm perjalanan balik ke kampung yerk...

Asz said...

bestnya blk kampong... nak itottt..hehehe..

nurul izza said...

beshnye lik kampung..cantik rumah tu...rumah kampung yg mengekalkan unsur2 tradisional

z@md0tc0m ^^ said...

oho..
seronoknya balik kg ^^ happy holiday..


p/s: bln dpn nk blk kg lg ^^

♡ Eibu June's ♡ said...

~sis-lin~
Jomlah datang ziarah kalo dah smpi mersing dalam 45minit sampi kg ibujunes...

~liyana~
memang best sgt balik kg...
lagi2 kalo sume ade...meriah!!!

~remaja komputer~
jom...ikut aje ibu balik kg, pasti seronok...

~Akuro san~
terima kaseh mazaya...sesekali jomlah singgah kg ibu...

~Asz~
Jom ikut ibu...ibu bawak pergi pantai..best!!!

~nurul izza~
time kaseh izza...

~z@mdotcom~
ya..mmg seronok blk kg...
moga zam seronok dikg nanti...